Saturday, December 31, 2011

Anak Dara Uncle Ismail?=)


Assalamualaikum heee.Saya nak Cerita pasal Nadhrah izzati?panjang sangat Nadd dahlahh haha.
Saya kenal dia tak lama mana pun baru sebulan kann?haha ke minggu?.Nadd seorang yang sangat sensitif cepat marah dan Comel haha.Bila dia marah dia akan blah macam tuu jee brrr bikin gua panass haha.Dia seorang yang kuat di luar tetapi tidak di dalam.Gaya kat luar macam The rock Sekali tengok dalam Hati Siti Nurhaliza haha.Dia percaya kat saya?haha sebab muka saya memang senang Dipercayai hehe, Saya Doodle baru nadd kan?Ke diari?tapi dia tak suka diari tak suka makan sayur Buah sebab dia Alien.Dia Suka Duit Seringgit Dia sayang Ibu dia Ayah Dia Adik dia semua.Naim paling Penting haha=)
Dia Juga salah seorang-Orang Baru Yang Penting Hadir Dalam Hidup saya.Bersyukur terhadap Allah sebab temukann kita ada sebabnya ,untuk saya Jadi Penasihat Hidup awak dan Cikgu Kaunseling haha.Stpm susah Belajar elok elok Jangan Main main Saya akan bantu apa yang saya mampu dia juga gengster dia suka buli saya hahaha Dia Juga photograhper yang hebadd.Dia Juga amat menyayangi Ex dia.

P/s:Saya akan jadi kawan yang terbaik awak penah adaa=)
tapi takleh kalah kan Sarah dengan Acaii arr=P

No comments:

Post a Comment