Friday, November 18, 2011

M untuk Masa T untuk Time.


ehhhh gambarr atas?takde apa haha.Awak dah nak Balik Matrik dahh Jauhnyaa tak nak tak nak
jangan Lah balik jangan haha.Ehh mana Bolehh tak balik awak Kena Jadi Cikgu Physic=)
Hati hati balik,Jaga diri Elok elok yea Jangan Kurang makan Banyak kan Makan.Takyah nak jadi kurus kurus Gemuk Comel haha.Post nie Special Untuk Awak sebab?macam macam sebab Hehe Nanti mesti rindu awak.Kalau awak duduk dekat rumahh rasa dekatt jee heee.Nanti balik sana saya Text harap text saya dibalas tak balas saya Merajuk Lamaa kang baru tau.Call?insyallah saya akan menjadi pendorong dan Beri semangat kat awak.Jadi Kawan terbaik yang awak pernahh ada,anything just let Me know tension ke apa ke I will always be beside You.Nanti awak balik sini Kita keluar Lagii ehh?Awak belanja saya plak?Cantik nak makan Mahall 2 Baru style.Hari hari saya Sayang Kat Awak haha Romantic tak?Saya takkan Lupa awak Sebab Everything i do Remind of you.Haa jangan terkejut haha.Pastu apa?awak jangan Main main dah Balik Matrik nanti Jangan asyik Layan Korea eiii wekkk haha.Nanti dah Jadi Cikgu Baru saya Bolehh datang rumah untuk?untuk akan datang hahaha.Saya pun akan belajar Betul betul.Sekejapp jee masa jalan kan?Pastu Kalau Bolehh pakai Banyak sikit Baju Purple haha.Lagi apa tu jelahh semalam credit dahh habis waa.tak sempat so pesan kat sini jee.

p/s:Love is the flower you've got to let it grow.

No comments:

Post a Comment