Sunday, November 6, 2011

persiapan 1


Kitaorang rancang Awal akhirnya Jadi.Disuatu Petang Sabtu haha Mail text:Jid petang Nie g tgk Cake Etin Pukul 4 nak?Aku pun On jee Pastu Wan cakap nanti Mail amik Kita haha.Pastu Mail amik Gerak Sg.choh Ajak Joe,Syahid Gerak rawang Terus Pge King Usha Cake kat sana Tak menarik perhatian pun?Pastu Apa Lagi Kita G the Secret lahh haha.Masuk dalam Bergaduh Mail Joe Syahid cakap nak Tiramisu Aku dengan Wan cakap Nak wall nut So dorang Menang sebab Dorang 3 orang Aku dengan Wan jee Minta kakak tu Kek tiramisu dia cakap dah Habis haha.Cantik aku dengan Wan happy gila so Amik Cake Wall nut Tu memang sedap pun.Haha Pastu dalam kereta taktau nak simpan Peti Ais masing2 Taknak takut rosak so Rumah aku Jelah haha.Pastu dah Malam Amik kena Bawak Benda tu Naik Motor pegang berhati 2 susah gila weyh aku Bawak perlahan Gila Sampai Rumah Wan.!haha Pastu wan plak Pegang Selamat aku.Sampai je rumah Caed siap2 panggil Hariz Jalan kaki Pge rumah Nenek Joe Susun Lilin haha.Pastu Suruh Joe Panggil Kitaorang sorok Tepi Rumah dia Dia datang Nyanyi terus Hahaha Weyh gila best Tengok kawan gembira haha=)

kejapp eh sambung atas haha.

No comments:

Post a Comment