Tuesday, November 22, 2011

Mati untuk Negara.





Yang perform malam tu
Defend-Muslim n Zubir
midfield-Gurusamy,baddorl bakhtiar,
goalkeeper-Apexx confirm,
Man of the match
-asra-
-zubir-
-apex-
-baddrol-

gila kau aku menjerit jerit tgk kat rumahh haha.sepak bantal kat hall langsung kena ketuk kepala dengan makk haha.semangat Habis weyh.Bangga aku dengan dorang sebab satu Masa dulu mutu bola sepak negara kita dahh jatuhh habiss aku tgk bola dari kecik lahh weyh come onn aku tau penyokong malaysia camne dulu mana ada orang nak pakai baju malaysia dulu mana ada kedai makan dataran merdeka penuhh orang sokong malaysia tapi sekarang Alhamdulilah semua penyokong dan rakyat kita dahh buka mata dorangg.Jangan Sanjung dorang bila menang
jee bila kalahh tuliss macam 2 kat suratkhabar bagi dorang semangat tak kira menang ke kalah they fight for our Country lagi satu orang tengok bakat dorang main bola nie tgk muka hensem?apa cerr haha?

P/s:Tahniah weyh,menyesal aku tak main bola betul tidak mesti aku dahh ada dalam gambar kat atas tu kan?=')

No comments:

Post a Comment