Wednesday, January 18, 2012

bukan kawan baik?

Harinie tarikh 18.1.2012 Maka dengan segala rasmi nya Kawan saya Aizz hahaha telah berumur 19 tahun.Saya kawan dengan dia dah 13 tahun lama tak ?lama kan lama sangat saya kenal perangai dia dari dulu sampai Laa nie.Nie cik nak habaq mai dia Orang kedah kan?campur Bengkulu hehe.Dia dah Berpunya dan tak single harap Maaf dan dia Mempunyai Seorang Girlfriend yang sangat baikk.Faiz merupakan seorang yang sangat Cool dan Romantic dia tak pernah marah kalau dia marah dia akan diam,Dia juga merupakan seorang yang sangat pemurah maklum lah anak Seorang kan?Putera kepada Ainorisa dan pakcik Roni Nie sangat Hensem brrr Ramai orang Suka dia sebab Kening dia?apa yang ada kat kening dia ?aku pun taktau, ramai awek yang nak tackle dia haha.Tanpa kitaorang sedar,masa bergerak begitu pantas tak sangka Jodoh kitaorang kuat Sampai belaja Diploma pun satu tempat?cool kan?Alhamdulilah.Dia juga merupakan Teman sekatil Teman semandi saya suatu masa dahulu kau pernah mandi dengan kawan kau?aku pernah Dengan kawan aku Bernama Faiz haha.Dia Juga merupakan Cucu Imam di sg.choh ku nak kecek bengkulu dey boley lah?haha.Aku sangat bersyukur kerana dapat kenal dengan dia sebab dia akan buat aku gelak hari hari ;)
Saya berharap Cik Fatin dapat menjaga kawan saya nie dengan hati yang tulus ikhlas hehe.

P/s:Aku harap betul2 aku dapat jadi pengapit kau haha kau dah janji kan?haha
Pastu kau jaga awek kau elok elok bukan senang nak dapat Gf baik macamtu zaman sekarang
Kau pakai purple harinie dating aku suka haha.
Lagi kau dah 19?macam tak percaya
Aku harap kita dapat kawan sampai nyawa berpisah dari badan hehe.
Dia bukan kawan Baik tapi Sahabat Sehidup Semati ;)
Lastly:

HAPPY BIRTHDAY JOE ;)

No comments:

Post a Comment