Friday, January 6, 2012

Masjid Pakistan?

Masjid niee dah agak lama dahh kebanyakkan Tabligh kat sini semuanya orang Pakistan Most Fully of them lahh.Dorang semua belaja tinggi kott dalam agama tapi abadikan diri untuk allah?Cool kan?memang Cool punn.Aku sebenarnya bukan tak suka sembahyang kat sana Cuma dorang kat sana lain dorang mana ada Ikut macam Korang G sembahyang jumaat biasa ada Khutbah Jumaat yang dapat text dari Jabatan agama sebab dorang Khutbah dalam bahasa arab.Orang kat sana kalau korang tgk pun mesti takut sebab dorang semua tinggi gilaa doe Cuak aku masa first time pegi, harinie aku kali ketiga pegi kott so dah biasa dah paham cara dorang macammane ?Bapak aku memang suka sembahyang kat sana sebab?aku pun tak tau sebab apa. Siapa yang first time pge memang agak pening lah kau tgk dorang lain dari masjid lain.Tapi Harinie taktau kenapa aku suka gila sembahyang kat sana.Sebab lepas aku amik air sembahyang aku masuk dalam Uncle Jabbar datang dia bisikk kat Telinga suruh selawat ke atas nabi pastu bagi tasbihh.Dia dah tua doe Tinggi gila pastu Putih plak tu brr.Aku memang takut sikit dengan dorang taktau kenapa.Harinie nak tau kuliyah jumaat dia pasal apa?
Lihat di atas post lagi satuu.


P/s:Masjid tu dah berpuluh puluh tahun dahh tapi still macam tuu.

No comments:

Post a Comment