Sunday, January 1, 2012

Warna Kehidupan Selamanya.

Fr dan Fr =)

Yelah aku kalah kau Kakak Tapi aku lagi tinggi?=)

Diari saya Nadd=)

Nadim gila=)

Auntie And Uncle=)

Cikgu And Uncle =)

Ismail radzuan terbaik=)

Mekk Kelate=)

Zaimm Bieber=)

Artis?pastinya=)

Aboard haha=)

Syahid ha?=)

Budak Hott=)

Yusry&lisa ?haha

Talker terhebad haha

Etin Comel =)

New Born Boy Upi =)

Kakak & Princess

Mira Anan =)

Budak Gigi Besi=)

Loyar buruk terbaik=)

besties tetap di Hati=)

Cikgu terhebadd=)

-Abdul majid-

Setiap seorang daripada mereka telah hadir dalam hidup saya dan memberikan 1001 kenangan
Saya bersyukur kerana
Kita lahir hanya dengan 1 hati jauh di dalam diri kita. Mengingatkan kita pada penghargaan dan pemberian cinta diharapkan berasal dari hati kita yang paling dalam. Belajar untuk mencintai dan menikmati betapa kita dicintai.Biar lah orang di sekeliling saya semua nya tersenyum dengan kehadiran Saya Itu sudah cukup membahagiakan Saya.Kehidupan tidak selalu nya indah tetapi yang indah itu kenangan.Saya masih sedang belajar untuk menikmati kebahagian hidup ini dan saya berharap ianya akan kekal begini saya berdoa tidak akan kehilangan sesiapa pun yang saya cintai dan Kasih dan semoga mereka semua juga berada dalam kebahagian Biarlah tahun berganti tahun saya mahu mereka nie semua sentiasa ada disisi saya Amin=')

p/s:siapa yang gmbr takde sorry aku tak lupa korang jgak=)

No comments:

Post a Comment